دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» لیزر های پزشکی عوارض دارند ؟

لیزر های پزشکی عوارض دارند ؟

در طول سه دهه گذشته ، نشانه های استفاده از آنها و تعداد لیزرهای مختلف در دسترس برای پزشکان معالجه به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با توجه به توجه گسترده رسانه ها ، كه باعث تمركز عمومي مردم به جوان و زيبايي مي شود ، حجم روش هاي انجام شده با ليزر به طور پيوسته افزايش يافته و با همين امر ، تعداد عوارض ناشي از استفاده آنها مشاهده شده است.


شناخت علم و اصول جراحی لیزر می تواند به حداقل رساندن پتانسیل عوارض کمک کند. با این حال ، مانند تمام روش های جراحی ، نتایج جراحی عالی با نتایج نامطلوب نامطلوب کاهش می یابد. برای اهداف این مقاله ، هر نوع اثر ناخواسته مداخله با لیزر ، صرف نظر از فراوانی آن ، یک عارضه محسوب می شود.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


به عنوان مثال ، در 100٪ از بیماران تحت درمان با لیزر درمانی پالس کوتاه ، پالس رنگی telangiectasia یا اریتما به دنبال تجدید لیزر دی اکسید کربن پیش بینی می شود. با این وجود ، این مشکلات همچنان به عنوان عوارض ذکر شده اند.


لیزر درمانی را می توان به طور گسترده به چهار نشانه مختلف تقسیم کرد: لیزرهای عروقی ، لیزرهای پیگمنت ، لیزرهای مجدد (لیزرهای تجدید شونده یا غیر مجرمانه) و لیزرهای موهای زائد. عوارض به طور گسترده مورد بحث قرار خواهد گرفت.


با این حال ، هر لیزر چالش های منحصر به فرد ، عوامل خطر و عوارضی را که خارج از محدوده این مقاله است ، ارائه می دهد. برای عوارض خاص ، لطفا به بخش عوارض هر لیزر مراجعه کنید. به طور کلی ، با ترکیب تکنیک مناسب با انتخاب مناسب بیمار و دستگاه ، می توان عوارض ناشی از جراحی لیزر را کاهش داد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده