خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سرگرم کردن بچه ها در روزهای قرنطینه

سرگرم کردن بچه ها در روزهای قرنطینه

آیا سرگرمی بچه ها در روزهای قرنطینه و در خانه کار سختی است؟ شما اذیت می شوید و نمی دانید که بچه های کوچک را در خانه چگونه نگهداری کنید. حق با توست نگرانی از coronavirus ، پاکیزگی و لزوم سرگرمی کودکان از طرف دیگر می تواند گیج کننده و گیج کننده باشد.


اما فقط غیرممکن ، غیرممکن. زیرا با کمی تلاش و تحقیق همیشه می توان راه حلهای عالی و کم کیفیت را یافت. در این مقاله ما در مورد راه های سرگرمی کودکان در روزهای قرنطینه برای شما خواهیم گفت. هر وقت احساس کردید که کارهای خانه و اسارت قرنطینه بر شما و افراد کوچک شما (شاید حتی افراد کوچک شما) فشار آورده است ، یکی از این روش ها را امتحان کنید که به شما آسیب نرساند.


1. برچسب بازی


بچه ها برچسب ها را دوست دارند. توجه کنید که استفاده از برچسب ها با طرح ها و رنگ های مختلف به عنوان جایزه چقدر دوست داشتنی است؟ اکنون زمان آن رسیده است که از این شهرت و محبوبیت برچسب ها استفاده کرده و با تهیه انواع آنها شروع به ساخت صنایع دستی مختلف کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید برچسب های حیوانات و گل ها را خریداری کنید (به صورت آنلاین سفارش دهید تا مجبور نشوید خانه را ترک کنید) و برچسب ها را روی یک مقوا یا یک دفترچه خالی بگذارید و داستانی را با آنها تهیه کنید.


2. کاردستی و نقاشی


شاید بگویید که هنر و نقاشی را که می شناسید می شناسید. درست است ، این قابل عبور است - اما مگر اینکه شما یک تکنسینی باشید که می داند چه کاری انجام می دهد.


نقاشان مشهور جهان را شناسایی کنید و آنها و سبک های آنها را به فرزند خود معرفی کنید و از آنها بخواهید که چیزی شبیه به کارهای هنرمندان ایجاد کنند. هم علمی و هم سرگرم کننده است. شما با نقاشان و هنرمندان بزرگ جهان بیشتر آشنا می شوید.


3. کتابهای درسی


اگر فرزند شما در سن مدرسه است ، یکی از مهمترین نگرانی هایی که ممکن است این روزها داشته باشید ، عقب ماندگی تحصیلی وی است. بنابراین ایده های خوبی است که در درس های قبلی کتاب های درسی بخوانید و با فرزندان خود تمرین کنید.


اگر کتاب ها با شکل های بصری ، رنگ ها و جذابیت های بصری همراه باشند ، یا اگر با فیلم های آموزشی درگیر باشند ، کودک به دنبال تمرینات علاقه بیشتری پیدا می کند. در هر صورت ، از مطالعه خودداری نکنید و اجازه ندهید این وقفه (که مطمئناً یک روز به پایان خواهد رسید) در یادگیری و تدریس فرزندتان تأثیر بگذارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده